RPM pre postfix s MySql

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Středa Říjen 16 04:03:10 CEST 2002

Oops riesenie je very easy staci zobrat src rpmku. Nainstalovat zmenit
spec subor aby bolo aj mysql a potom uz len
rpm -ba --target <whatever> postfix.spec
a je to.

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: hanusiak na sozo.fns.uniba.sk