konzole v kamenickych

Antonin Chadima antonin na chadima.jcu.cz
Úterý Říjen 15 21:17:19 CEST 2002

On Tuesday 15 October 2002 15:14, you wrote:
> Dobry den,
>
> pro jednu aplikaci bych rad zprovoznil konzoli v uvedenem kodovani, ale
> nedari se mi nalezt vubec nic. Provozuju to na SuSE 6.4, kernel 2.2.14.
> Nevite, jestli se da nalezt nejaky dokument, ktery se tim zabyva?
> Nebo, ktery font a mapfile vybrat?
> Diky
>
> Michal Vojan

neco obdobneho nam nedavno predvadel p. marek
ktery je shodou okolnosti take v teto konferenci
a sliboval ze to do konferenci posle
takze budto to uz poslal
nebo to posle

konkretne se jednalo o rozchozeni dosemu s ceskyma znakama
(pres generovani ceskych fontu v nejakem exotickem kodovani
ms dosu ;-)

pokud bude mit p. marek dobrou naladu
muzete se obratit primo na nej
ale jeho email radsi nebudu zverejnovat