rh 8 a problemy s rpm

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Říjen 16 08:41:49 CEST 2002

Zkoumalek <zkoumalek na seznam.cz> wrote:
> Ja mam stejny problem s Mandrake 8.2. Zatim jsem se neodvazil pustit
> rpm --rebuilddb
>
> Nevite, jestli je tento prikaz nebezpecny? Bojim se, jestli by mi to
> nejak nenaborilo celou RPM databazi.

Tak si ji zkopirujte (v RH soubory z /var/lib/rpm) a udelejte rebuild na
kopii (--dbpath). Nebo na normalni databazi a v pripade potizi nakopirujte
tu zalohu zpatky. Red Hat take vyuziva --dbpath pro druhou rpm databazi,
ktera obsahuje informace o vsech standardnich baliccich (rpmdb-redhat).

S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229