SiS 6326

Antonin Chadima antonin na chadima.jcu.cz
Středa Říjen 16 10:14:04 CEST 2002

On Tuesday 15 October 2002 20:06, you wrote:
> Ahoj,
> jsem v Linuxu uplnej kojenec, prave se pokousim instalovat RedHat 6.2,
> jinou distribuci nemam.
> Vsechno je v pohode, jenom nemuzu rozchodit lepsi rozliseni nez 640x480.
> Zkousel jsem pouzit Xconfigurator a XF86Setup, bohuzel, kartu mi spravne
> nadetekuje, nicmene mi misto mych 8MB pameti dovoli pouzit jen 1MB, pokud
> dam jinou velikost videoRAM, zbyde mi jen Ctrl-Alt-Bksp. S tim logicky uz
> nic jineho nez tohle mizerne rozliseni nenahodim. Probrouzdal jsem
> linux.cz, ABCLinuxu.cz a RedHat.com a jeste par dalsich.
> [...]
sis 6326 ma byt podporovano
jak xfree 3.3.6
tak v xfree 4.2.1
takze by to melo chodit

pronblem bude spis co provedl s konfiguraky
ten xconfiguruator a ty dalsi aplikace
(btw nema redhat vlastni konfigurator ?)
mne tenhle chipset chodil pod mdk 9.0
a drakx i drakconf ho spravne nastavili
(gpl instalacni a konfiguracni utility firmy mandrake)
bohuzel jen pod 3.3.6
chystam si s tim hrat
a rozjet to i pod 4.2.1
a porovnat vysledek