neco misto MS exchange

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Středa Říjen 16 10:13:09 CEST 2002

> Pokud to clovek koupi i serverem od IBM, tak ma Lotusa snad i "zadarmo"?
> Aspon pred nejakou dobou nam tu nekdo nabizel krabicky od IBM a jako
> pozornost to tam bylo, kdyz to zelezo se porovnalo s cenami konkurence,
> tak to nevychazelo vubec spatne.

Nejsem si jisty, ale myslim ze ne. Vim jen to, ze byla akce, v ramci ktere
kdyz jste k jednomu konkretnimu typu serveru tridy tusim xSeries (Intel)
dostal domino s licenci pro 5 uzivatelu.

Jinak jak jsem pochopil z http://www.ibm.com/shop/cz/xSeries/universal.html,
lze domino dostat pri koupi zaroven se serverem se slevou. K tomu je
samozrejme treba pripocist cenu za pristupove licence (nevim kolik, vim
jen ze u MS Exchange to pred 2 roky delallo cca 800 kc/klienta)

Jirka

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com