jak funguje ping?

Jirka 'Eagle' Novak eagle na unicode.cz
Středa Říjen 16 10:20:46 CEST 2002

Vaclav Dvorsky wrote:
> Zdravim,
> nevite nekdo, jak funguje prikaz ping?
> Odecita se od vysledneho casu cas zpracovani odpovedi?
> Lze pouzit cas zobrazeny pingem k urceni aktualniho vytizeni site?

Nevim, co presne chcete zjistit, a nejsem ani sitovy guru. Ale s mymi
chabymi znalostmi bych postupoval asi takto:
- meril bych pomer ztracenych a dorucenych paketu (dlouhodobe ping treba
po 10 s)
- v pripade, ze se jedna o linku s garantovanou propustnosti bych cas od
casu (zrovna kdyz se mi neco nezda ;-)) meril i tohle. Predloni jsem si
na to neco stahnul, ale ted si nemuzu vzpomenout, kam jsem to "uklidil".

--
Jirka 'Eagle' Novak
registered linux user #173581

E-Mail:   eagle na unicode.cz