SNMPd a RRDTool

Jan Švec jenik na jikos.cz
Středa Říjen 16 12:55:50 CEST 2002

Dobry den,

mozna je to trochu OT, ale tady jsou urcite lide, kteri s tim maji zkusenosti.
Chtel bych na serveru  (pc s RedHatem 7.2) sledovat provoz na sitovem interface
(kb/s in, out - neco jako je na www.linux.cz monitoring odyssea ;). Pouzivam
RRDTool a tak by to nemel byt problem, ale dosud jsem ho krmil jenom hodnotami
z ruznych skriptu a SNMP hodnotami z jinych zarizeni, kde SNMP bylo implementovano
od vyrobce. Problem je ten, ze nedokazu UCD-SNMP na tom serveru nastavit tak, aby
mi poskytovalo potrebna cisla (ani nevim to potrebne OID). Mohl by me nekdo nasme-
rovat na nejake HOWTO (ev. poradit jak to SNMP nastavit) ? Jedine co jsem ted
schopen udelat je snmpwalk localhost public system.

Diky za nakopnuti,

--
Jan Svec
FZU AV CR