Spousteni apps v Xkach pres 'su' jako root

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Říjen 16 13:45:27 CEST 2002

Aha, muze sledovat co delam, nebo mne upravenym xlock-em
prinutit vlozit heslo, ktere si vezme ...
Ale na vlastni stroj se nedostane, nebo snad ano ?
Zajima mne, jestli je takovahle dira v X ...

radek.karaffa na ct.cz