nahrada za bind

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Říjen 16 14:11:49 CEST 2002

> btw bind sa provozovat aj inak ako v chroote a pod inym userom? ;))

Samozrejme.
Ono chroot a ineho uzivatela(co uz je asi standard) dava asi kazdy preto,
ze ked uz nahodou by vysla diera, ktoru admin nestihol zaplatat, tak aby
mal poistku, ze sa hackerovi nepodari vela znicit.

> Co som doteraz precital vyzerato ze jedine pristupne pre mna je asi ten
bind :((

Ja neviem co vsetci mate proti bindu. Ano byval a mozno bude deravy. Ale
to bude skoro kazdy soft. Apache alebo mod_ssl resp. openssl tiez v
poslednej dobe presli svojim a nikto neuvazuje nad inym (zeby IIS :-))).

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2