Hledam prednasejiciho na seminar OLS

Lumír Jasiok lumir.jasiok na vsb.cz
Středa Říjen 16 15:16:30 CEST 2002

Dobry den,
protoze mi z casovych duvodu odrekl jeden z prednasejicich OLS
(viz. http://ols.vsb.cz) shanim nekoho, kdo by byl ochoten si pripravit
prednasku na nejblizsi seminar, ktery se bude konat 29.10.
Tema si muze zvolit prednasejici sam, jen je treba ho konzultovat se mnou.
Vim, ze termit prednasky je sibenicni a casu na pripravu neni mnoho, ale
byl bych velmi rad (a hlavne posluchaci OLS), kdyby se nasel clovek
ochotny obetovat trochu casu.
Pokud se najde nekdo, kdo by si chtel prednasku pripravit, pak se mi
prosim ozvete primo na muj mail.

S pozdravem

Lumir Jasiok

--

  Lumír Jasiok      	Student VSB-TU Ostrava
  email:          	Lumir.Jasiok na vsb.cz
  MOTTO: 	 	Unix je user-friendly, ale sve
                	pratele si vybira.