ipsec pres GPRS

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Říjen 16 15:17:54 CEST 2002

Petr Vejsada wrote/napsal:
: Hello Veros!
:
: Tuesday October 15 2002 14:58, you wrote to me:
:
:  VK>     U kterého operátora?
:  VK>     U Oskara mi na infolince chlapsky přiznali, že to nejde
:  VK> (protože
:  VK> rozdělují adresy 10.0.0.X). Tam to bude nejspíš na CIPE.
:
: U Oskara to bylo jasne na prvni pohled, ze to nepujde (s tou 10.*), mel
: jste na infolince stesti, kdyz jsem tam volal ja tak nevedeli o cem
: mluvim (pro ne internet = www).
:
: Nicmene u Eurotelu je to uplne stejne. Sice dostanete verejnou adresu.
: dokonce i s reversnim zaznamem v DNS, za penize si muzete koupit
: dokonce statickou, ale je to uplne na nic, protoze zadny paket na
: mobilni stanici neproleze (pokud tedy neni uz z existujiciho spojeni).
: Nechapu, k cemu muze ta staticka adresa byt, snad jen kdyby nekdo
: generoval security tim, ze se muze pristupovat nekam na server jen z
: vybranych IP adres.
:
: CIPE pokud jsem si dobre precetl dela tunel pres UDP, tedy ta strana,
: ktera chce komunikovat vysle UDP datagramy na tu druhou a tyto bych
: rekl ze opet neprolezou.

    No a proc by neprolezly? Ještě jsem to nezkoušel, ale pokud jim tam
sedí nějaká maškaráda, tak v tom nevidím problém, protože ty UDP pakety
z VPN serveru jsou v podstatě odpověď na UDP pakety VPN klienta, ne?
   Až budu mít čas, tak to zkusím, ale teď je to špatné...

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/