ipsec pres GPRS

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Říjen 16 15:47:58 CEST 2002

MP - Lists (el. adresa) wrote/napsal:
: >     No a proc by neprolezly? Ještě jsem to nezkoušel, ale
: > pokud jim tam
: > sedí nějaká maškaráda, tak v tom nevidím problém, protože ty
: > UDP pakety
: > z VPN serveru jsou v podstatě odpověď na UDP pakety VPN klienta, ne?
: >    Až budu mít čas, tak to zkusím, ale teď je to špatné...
:
: vpn (pptp) nejede pres tcp/udp ale GRE - coz si ne kazdy GSM Operator
: uvedomi a nastavi NAT :)

  OK - já jsem myslel moje oblíbené CIPE. (A stále zapomínám, že ne
všichni umí číst myšlenky :-)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>