Zabezpeceni DNS [was: Re: Jednodisketova distribuce...]

Středa Říjen 16 16:05:49 CEST 2002

Michal Dobes wrote:
> Tot otazka, pokud se mi prez zavoj sklerozy vybavuje, tak i normalni DNS
> dotazy muzou pouzivat TCP? Prvne se dotaz provadi pres UDP a pokud se
> nevejde do jednoho UDP paketu, tak se dotaz opakuje pres TCP spojeni.

	Co to je 'nevejde se' do UDP packetu? Radove stovky bytes nestaci na
nejkomplexnejsi DNS dotaz?

PS: To co popisujete slysim prvne, tim nerikam ze to neexistuje - DNS
skutecne by mel odpovidat jak na UDP tak TCP dotazy... - viz napr. +tcp
u dig