Modem pro Linux

Ferdo ferdo1 na pobox.sk
Středa Říjen 16 17:21:33 CEST 2002

Zdravim!

> funguje skvele.
> >
> Nemohu než souhlasit, mám ho taky
>
> Víťa Života

Tiez sa priklanam k modemu Microcom 56K Internal/L. Mam ho aj ja, bezi v
pohode pod linuxom, su k nemu ovladace v zdrojakoch, skompiluje sa to k
prislusnej verzii jadra (osobne pouzivam sice RH7.2, ale myslim ze by nemal
byt problem ani na ostatne distribucie).

Ovladace k Microcom modemom sa daju najst na oficialnych strankach (aj
microcom.cz).

Vela zdaru!
	Ferdo