TeraTerm

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Středa Říjen 16 17:24:11 CEST 2002

Pavel Kankovsky wrote:

>Proces (na popredi) dostane po odpojeni sveho terminalu signal SIGHUP,
>ktery vetsinou neni osetren, takze postizeny proces okamzite chcipne.

Zkousel jsem si napsat pomocny program,kterym bych odchytil dany signal,
viz dal.
Zkusil jsem spustit tuto aplikaci, ktera ceka(getchar()).Nyni jsem
uzavrel teraTerm a v "/tmp/ii" nebyl zadny odkaz na cislo signalu.Kdyz
zmacknu Ctrl+C hodi(ulozi do daneho souboru) spravny signal.Ale kdyz
ukoncim ten Teraterm tak nic.
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <signal.h>