RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Středa Říjen 16 20:28:44 CEST 2002

Dňa 16. okt 2002 o 20:16, Milan Sorm napísal(a):

> Je to prvni Linuxova distribuce, kde mi cestina slape jiz po hodine
> nastavovani (jindy trva tato prace i dva dny).

neviem ako je to s cestinou, ale slovencina v distribucii mandrake 9.0
funguje po prvom dialogu, ktory je vyber jazyka, pocas celej instalacie
az po prve spustenie. ziadne hodiny, ziadne dni, ziadne specialne
nastavovanie, ale out-of-the-box...

--
Linux 2.4.19-16mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586