přehrávání televize - špatná kvalita programů

BzF bzf na centrum.cz
Středa Říjen 16 22:00:38 CEST 2002

Dobrý den,
narazil jsem u známého na problém při přehrávání televize (xawtv, zapping)
-ať už kabelové (upc) nebo normální:
Nejsem schopen naladit kvalitně většinu programů (jenom ct2, orf2, nova
jsou dobré) - přes obraz "přebíhají" diagonálně tmaší pruhy, pokud zkusím
jemné ladění, tak jsem schopen pruhy víceméně odstranit, ale obraz je pak
černobílý. Zkoušel jsem měnit oblast (Europe - east i west), i ručne zadat
přesnou frekvenci, ale bez úspěchu.
Přitom pod windows (v AverTv) jsou všechny kanály naprosto jasné.

- gr.k. nvidia tnt2 + ovladace od nvidie
- AverMedia CaptureTV98

Nevíte někdo co s tím?
Díky
BzF