RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Říjen 17 09:02:04 CEST 2002

"Milan Sorm" <sorm na pef.mendelu.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:20021016181635.GA16384 na akela.mendelu.cz...

> Berete to vsichni moc pesimisticky. Naridil jsem nasadit RH 8.0 na vsech
> serverech (cca 30 kousku) a mam jej i na svem desktopu.

Bez urazky: nasadit dva tyzdne staru distribuciu na 30 serveroch
je velkym rizikom. Nechcel by som, aby boli nasi ludia zodpovedni
za IT takto "odvazni".

>   BFU na pozici koncepcniho rozvoj IS/ICT na univerzite :-)

Ze ide o univerzitu vela vysvetluje. Ludia, ktorych prestoje kvoli
nefunkcnemu software stoja realne peniaze, to vidia trochu inak.

Zdravi
--
                                                                         Stano