pripojeni na interbase - SOS

Garalda garalda na email.cz
Čtvrtek Říjen 17 12:13:50 CEST 2002

prosim to opravdu nikdo nevi, nebo jsem tu otazku polozil tak spatne. Ja bych to nutne potreboval rozbehnout...:

Zdravim vespolek,

na Mandrake 8.1 jsem si nainstaloval interbase 4. Primo na tom pocitaci ji bez problemu spustim, ale jakmile se pokusim pripojit z jineho pocitace, tak mne to vyhodi. Bezi tam taky Appache a na ten se bez problemu pres IE dostanu, stejne tak se tam dostanu i pres ftp. Jsem absolutne neznaly v nastavovani sitovych veci, muze mi prosim nekdo poradit kde mam co nastavit? Upravoval jsem soubor etc/hosts a etc/hosts.allow a pridal jsem tam svuj pocitac, ale nema to zadny vliv. Myslim, ze se musim pripojit na port 3050, ale zkousel jsem to i telnetem a server mne vzdycky odmitne. Predpokladam, ze samba na to asi nema vliv. Pokud nekdo vi alespon kde hledat v dokumentaci, tak budu rad. Primo u te interbase jsem nic nenasel.

Diky
   Garalda

Email.cz -----> Vaše emailová schránka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Pošta zdarma!