djbdns

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 17 12:32:53 CEST 2002

> V cem je problem?  supervise spousti pouze skript adresar/run, takze pokud
> to samy pustite rucne bude to fungovat uplne stejne.  Logovani bez
> multilogu jde udelat stejne snadno, proste ten stdout presmerujete nekam
> jinam.  Ale proc byste neco takoveho vlastne chtel delat?

No pripada mi trochu zvlastni mit v systemu normalni procesy normalne
a dnscache nebo tinydns pres deaemontools, protoze potom budu mit
loogy na dvou mistech. A vsechno to pres daemontools mit spuseteno
nemuzu, protoze jednak nedonutim cron bezet v popredi a jednak
potrebuji logovat i prihlaseni. Napada vas nejaky jiny zpusob, jak z
toho ven? Kromne toho, ze pouziji bind?

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>
"War is Peace, Freedom is Slavery, Ignorance is Strength"