nahrada za bind

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Říjen 17 13:47:15 CEST 2002

On 17/10/2002, Petr Simek wrote:

> Treba to ze tu slave masinu nemusim mit vubec pod kontrolou a nemusim na ni
> mit konto a presto mi muze delat slave DNS.

Pokud tam bude Bind (nebo neco, co umi AXFR notify), muzete mu
samozrejme poslat noticku, ze si ma zonu stahnout, a to pomoci skriptiku
dnsnotify.pl. Pravda, je to o povel navic, Bind to posle po zmene a HUPu
(tusim) sam.

Pokud tam je cokoliv jineho, musi to spravce toho slavu stejne tak jako
tak resit ve vlastni rezii.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka