reseni e-mailu pro 1000 uzivatelu

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Říjen 17 15:41:36 CEST 2002

On Thu, Oct 17, 2002 at 02:52:48PM +0200, Radek Kohout wrote:
> Preji prijemny den
> Muze mi nekdo poradit (pokud mozno jim pouzivanou)
> kombinaci mail serveru, antiviru a klienta (klienta zatim hlavne pro wxp,
> prip. w95)
> ktery by splnoval nasledujici:
> - staral se o prichozi i odchozi postu
> - vsechny maily by byly kontrolovany antivirem
> - maily by pro jednotlive uzivatele zustavaly lezet na serveru ( aby se
> klienti
> mohli dostat k mailum z libovolneho PC)
> - nastaveni max velikosti odchoziho mailu pro jednotlive uzivatele
> - nastaveni max celkove velikosti posty
> [...]

doteraz bezal mail server na sun sparcstation 20 pre vyse 1600
uzivatelov ... teraz to bezi na 2x800MHz Pentium III, 18GB SCSI disk na
system + ine veci, 30GB scsi na /home, 512MB RAM, postfix, courier-imap,
courier-pop3 (+ssl), squirrelmail, maily sa dorucuju do ~/Maildir/, max.
velkost posty 5.000.000b, diskova kvota 20MB soft, 30MB hard (stroj ma
urcite rezervy, cize az taky silny kupovat nemusite)

antivir bezi na MX serveri, co je iny stroj - je tam aj DNS a nechcem
tam uzivatelske ucty - odtial po skontrolovani antivirom ide posta pomocou
postfix transport map na server pre uzivatelov, smtp ma relayhost
takisto server, kde je antivir

zavisi od pouzivatelov, akeho klienta pouzivaju ... rozcestovani si
pochvaluju web pristup zo sveta, sekretarky mozu nadalej pouzivat Otlak,
admini mutt ;-))

dalsie otazky?

P.S. zatial je na tom novom zeleze zhruba tych 1000 uzivatelov

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE