phorum -nekonektnu se na dbs

Deus Silencio deus.silencio na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 17 18:05:28 CEST 2002

Dobrý den,

používám produkt Phorum. Nainstaloval jsem ho na RH 7.2 s Apache 1.3.27 +
PHP 4.0.2 pod dbs postgres 7.2. Na testovacím stroji funguje OK (Intranet
192.168.1.x) Dnes jsem se pokoušel zprovoznit ho na server IP
xxx.zzz.yyy.qqq (RH 6.2, ostatní komponenty stejné) a nedaří se mi konekt na
dbs. Zadám IP xxx.zzz.yyy.qqq , jméno db, db user, password a ...
""error connecting to database, check your settings". Nastavuji to z jiného
pc v síti 192.168.1.x, ze kterého se na onu databázi přes pgaccess a
stejného usera v pohodě dostanu. Prosím poraďte, v čem by jěště mohl být
problém ....

Děkuji