nahravani videa (gv4l) a nefcni zvuk ve windows

Boris Filipovič b.filipovic na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 17 20:37:41 CEST 2002

Dobry den,
setkal jsem se se zvlastnim problemem pri nahravani tv/videa pomoci
gv4l.
Vse funguje jak ma, ale pokud vysledny soubor chci otevrit ve
windowsech
ve virtualdubu ci nandubu, tak mi to zahlasi:
ACM failed to suggest audio decompression format
pritom v file information je  Compression: Unknown (tag 0055), coz by
mel
byt mpeg layer3 (kodek je ve win, nainstalovany).
Prehravani funguje bez problemu (at uz divxplayer ci windows media
player).
Netusite nekdo cim to je a jak to napravit?

Pripadne jak ovlivnit v gv4l, aby se audio nekomprimovalo.

Sice jsem prisel na reseni pod linuxem, ale prilis elegantni to neni:
- nahrat pod gv4l, mplayerem dumpnout audio (v mp3) do souboru a pak
ve virtualdubu nacist jako Audio z ext. souboru, ale to je trochu
moc sroubovane.

Prosim ne nahravani z prikazoveho radku (neni to jen pro me).

Dekuji
Boris Filipovic

Vyhrajte jeden z 243 telefonů Nokia 7650 nebo 3x 500 000 korun!
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.burinka.cz