reseni e-mailu pro 1000 uzivatelu

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Říjen 18 08:05:22 CEST 2002

> No podla mna nie je potreba licenciu na WinNT pre X uzivatelov, ale
> bohate si vystaci workstation. Ani si neviem predstavit 1000
> uzivatelov
> sucasne na WinNT server (sambu). Myslim, ze je u NT sa pocet
> uzivatelov
> rata ako pocet sucasne pristupujucich na niektory share. Ak sa mylim,
> opravte ma plz.

To jsem nepochopil. Jak chcete dostat Exchange na WinNT workstation? Nehlede
k tomu, ze maji omezeni na 10 pripojenych uzivatelu, coz pri 1000
uzivatelich je IMHO nepouzitelne.
Co se tyka licenci na NT server, tak tusim ze tam je jeste moznost (na
rozdil od W2K) mit licenci na existujici uzivatele, nebo pripojene PC.
Kazdopadne jedna licence stoji asi 1800Kc. Pokud to vynasobime 1000
uzivateli... auvajs. To by si skoro clovek mohl nechat ten system (Exchange)
na linuxu naprogramovat. :-)
Jinak se omlouvam, tohle je mozna OT, ale jsou to uzitecne informace i pro
Linux adminy.

TNX