RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Říjen 18 08:28:12 CEST 2002

> # Bez urazky: nasadit dva tyzdne staru distribuciu na 30 serveroch
> # je velkym rizikom. Nechcel by som, aby boli nasi ludia zodpovedni
> # za IT takto "odvazni".
>
> no je to porad lepsi nez mit 7.3 a rucne v tom prekladane perl5.8, apache2 a
> modperl2. tahle distribuce uz je ma alespon nativne.

Preco ? Robi Vam problemy si nieco skompilovat ?

> no ty servery maji co do cineni s rizenim informacniho systemu skoly - coz
> velmi podstatne prave v techto dnech ovlivnuje tok penez. presto to jede bez
> vetsich potizi a nemuzu si to vynachvalit...

Tak toto podla mna chce zaludok. Prevadzkujete informacny system a
spoliehate sa na RPM-ka. Takze dufajte, to rpm-ko pre Vas budu vyrabat
vcas a aby vam sedelo s vasim konfigom.
Ja prave pri takychto systemoch sa spolieham na kompilaciu s podporou
modulov. T.j. ak sa nieco objavi skompilujem novy modul a hotovo.
Ale to uz je aj o bezpecnosti.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2