RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Říjen 18 09:40:25 CEST 2002

> jeste me k tomu napada ze RedHat prave kvuly kompatibilite backportuje
> spousty zmen a oprav do starych verzi programu, pokud jste si hned po
> vydani stahnul nainstaloval a nastavil napr. RH6.2, mate ho dodnes bez zmen
> konfigurace a presto je up2date.
>  Vcas podle vas znamena co ?? Vsechny velke distribuce opravuji chyby velmi
> promptne a tak asi stejne rychle.

No taky informacny system napr. cez web moze pouzivat apacha,php,ssl. Cize
vsetko spojene do kopy. Nie som velmi isty, ci okamzite mate k dispozicii
rpm-ka na vsetky tieto veci(alebo napr. do tyzdna).

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2