nahrada za bind

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Říjen 18 10:13:53 CEST 2002

Dobry den,

On Thu, Oct 17, 2002 at 11:27:14PM +0200, Petr Soucek wrote:

> Umi tinydns prijmout notify a na zaklade toho natahnout zonu z primaru, kde
> bezi bind?

Ne. Ale spustite si autoaxfr, ktere vam zonu periodicky stahuje
(nevim presne, jak funguje, jeste jsem podobnou vec neresil, snad
si kontroluje SOA) a pak ze stazenych dat muzete updatnout
data.cdb pro tinydns. Ja jsem to zkousel jednorazove, cili jsem
nepotreboval autoaxfr, ale jen axfr-get... Muzete se podivat na
stranku:

http://www.lickey.com/autoaxfr/

kde se doctete vse o tomto programu...

> Petr Soucek