iptables a kozole

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Říjen 18 10:21:56 CEST 2002

On Fri, Oct 18, 2002 at 07:12:01AM +0200, Jan Bernatík wrote:
> Dobry den
> Mam dotaz ohledne ip maskarady.
> Na stroji na kterem bezu maskarada si mi pri jakekoli komunikaci se stanici za maskaradou vypisuji na konzoli hlasky tohoto typu
> : IN=eth0 OUT=eth1 SRC=xxx.xxx.xxx.xxx DST=
> vypada to jako hlavicky paketu. nebo tak neco.
> Vypisuje se to jenom na aktivni konzoli.

Najděte si ve startovacích skriptech, s jakými parametry se vám startuje
klogd. Konkrétně jde o option '-c', který specifikuje, do jaké úrovně se
nemají hlášky jádra zobrazovat na konzoli, ale jen předat syslogd.
Netfilter standardně používá 4, takže 'klogd -c 4' by mělo pomoci.
Nebo naopak můžete snížit prioritu hlášek netfilteru, myslím, že
je to něco jako --log-level.

                                                          Michal Kubeček