RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Pátek Říjen 18 10:15:53 CEST 2002

Jan Satko napsal:

> Hmm...to mi pripada skoro to iste ako to skompilovat.
ano ale stále to používá výhod RPM, nechápu lidi kteří používají RPMbased
distribuci a instalují do ní programy pomocí "make install"

> Lebo tie rpm-ka musi nejaka dobra dusa vytvorit. A si to vytvori podla
> seba (napr. pri spojeni apacha,php,ssl, pripadne sql).
opět jsme u src.rpm a úprav spec ale to stále není nic co by se nedalo řešit
a pořád využívám výhody RPM

> Tam som mal na mysli cakaciu dobu. T.j. kym dostanem spravne rpmka, aby
> som mohol updatovat.
nemyslím si že by to trvalo nějak déle než vydání opravené verze programu ve
zdrojových kódech, obzvláště pokud se jedná o nějakou závažnou chybu.

Stefan