Grafika v linuxu

bl bl na mavipet.sk
Pátek Říjen 18 11:19:29 CEST 2002

> 1MB sdilene pameti?
> Kurnik sopa, ja mam asi mezery ve vzdelani. Ja myslel, ze integravana
> grafika na desce sdili pamet pro svoji cinost z RAM. Takze podle
> popisu by v tom PC mel byt 1MB RAM a na tom by lezl tak tak MS DOS.
> :-) Muzete mit to pripadne ( klidne soukrome) objasnit, jak to je s
> tou deskou?

neviem jak je to z touto doskou ale integrovane grafiky su dva tipy zo
zdielanou a bez zdielanej RAM v praci mam 2 PC a 2 servre ktore maju
integrovanu grafiku a vsetky stroje ju maju nezavyslu od klasickej RAM.

--
tak dobry videohry jako je telnet na sunovskej server,
to jinde neuvidis

ZZZZ
  Z zzzz
 Z    z