Potize s prikazem slist

Kozak Jiri linux na nobleslen.cz
Pátek Říjen 18 11:32:18 CEST 2002

Dobrý den,
může mi být někdo nápomocen při řešení problému s komunikací mezi
stanicí s MDK 9.0 a  serverem Novell 5.0? Ikdyž jsem se držel postupu na
"linuxzone.cz" a řádně pročetl i konferenci, nevidím po příkaze slist
NWserver. Balíčky ipxutils a ncpfs jsou verze 2.2.0.18, takže v nich by
problém být neměl. Pro názornost popíšu celý můj postup:
1. modprobe ipx
2. lsmod ipx
       #vypíše u ipx jedničku.
3. ipx_interface add eth0 EtherII
#na serveru je tento rámec nastaven.
4. ipx_configure --auto_interface --auto-primary=on
5. ifconfig
             #vypíše mimo jiné:  IPX/Ethernet II adr: xxxxxxxxxxxxxxx -
čili OK.
6. ipxdump
           #vypíše vše OK.
7. slist
               #Vypíše: slist: Server not found (0x8847) in ncp_open

v zápětí jsem zkoušel:

8.ipx_interface delall
       #smaže nastavení rámců
9. ipx_interface add eth0 802.2
10. slist
              #Vypíše: slist: Server not found (0x8847) in ncp_open

Tento postup jsem aplikoval raději pro všechny typy rámců a pořád jen:
 slist: Server not found (0x8847) in ncp_open
V konfrerenci jsem se dočetl, že mám zkusit rovnou použít ncpmount, ale
ten nefunguje taktéž.

Nevyřešil někdo tento problém? Za každou odpověď velmi děkuji.
S pozdravem Jirka