nahrada za bind

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Říjen 18 12:09:40 CEST 2002

On Fri, 18 Oct 2002, Jan Marek wrote:

> Jo jo... Ze mi bude kolega z jednoho pracoviste (a jeste k tomu
> podrizeny!!! ;-)))) hazet klacky pod nohy, to jsem opravdu
> necekal ;-)))
>
> HINT: axfrdns umi zodpovidat i jednoduche dotazy, ne jen transfer
> zony...

To jsem pochopil z predchozich prispevku, ale pak mne napada otazka k cemu
je dobre tinydns ? Respektive k cemu je dobre mit dva demony pro kazdy
protokol jiny, z nich jeden dela podmnozinu toho co ten druhy. Jestli to
nejak vyrazne zvysuje bezpecnost nebo zda je to jen nejaka forma masochismu.

> Staci? Takze kdy prechazime na djbdns u nas na univerzite?

No podle prispevku ktere zde prosly, tak myslim ze neni kam spechat. Pro
update zony jsou zapotrebi third-party produkty a nereaguje na notify,
update zony pres DNS aniz by se mu musely generovat nove db soubory taky
ne. Od te doby co bind defaultne nebezi pod rootem mi vcelku vyhovuje.