OT: PC-SCSI-PC

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Říjen 18 12:14:45 CEST 2002

On Fri, 18 Oct 2002, Pavel Kankovsky wrote:

> Fungovat by to obecne melo, jen budete muset nastavit po dvou ruzna id
> na vsechna pripojena zarizeni vcetne radicu. Akorat si nejsem jisty, jak
> moc dobre to bude snaset, pokud jsou ta zarizeni uprostred narrow.

Jen upozorneni (neveril bych, ze to nekdo muze zkusit, dokud jsem tomu na
vlastni oci nebyl svedkem): pokud dev1 a dev2 jsou disky, nemyslete si, ze
takto jednoduse vyresite sdileni souboru - pokud si samozrejme dva kernely
zacnou hrabat do struktury fs, ktery na to neni pripaveny (coz neni snad
zadny, az na GFS a jemu podobne), tak to nemuze prinest nic dobreho.

--
JiKos.