RH8.0 a problem s prihlasovanim (fwd)

Kocourek Lukas kocour na evropa2.cz
Pátek Říjen 18 12:38:53 CEST 2002

> Ne nezkousel. Kdyz nevite o tomto problemu nic tak nechapu
> proc k tomu neco vubec pisete. Pravdepodobne nemate co delat v praci.

na to, abych poznal ze je blbost pokouset se provozovat X let stare jadro v
distribuci, ktera vysla pred X dny nepotrebuju vubec znat Vas konkretni
problem... dovedu si zive predstavit, jak muselo rpm rvat kdyz jste to tam
instaloval a vy se pak divite, ze system s tim nejede...

> Rikal jsem si, ze mi treba nekdo poradi ale nevadi... jk si
> zustanu u RH6.0 a vy si zustante u WiNT ktere vam tak dobre funguji...

ano ta moje poznamka mela byt rada.. bud zustante u RH6 kdyz to s tim dobre
chodi a nebo se pokuste rozchodit ten modul na novejsim RH, ale proboha
necpete stare jadro do nove distribuce...

jestli sem se Vas dotknul, tak to se opravdu velice omlovam, ale ten dotaz
mi prisel po ranu tak vtipny, ze jsem se z toho zakuckal u snidane...

kocour