Chyba pri spusteni prg

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Říjen 18 13:01:27 CEST 2002

On Fri, 18 Oct 2002, Pavel Trubl wrote:

> zkompiloval jsem si tento souborovy manager:
> http://fsv.sourceforge.net/
> Configure-make-make install probehlo bez jakychkoliv chybovych hlasek,
> ale po spusteni se mi objevi toto:
> fsv: image.c:2162: _mesa_unpack_ubyte_color_span: Předpoklad
> `dstComponents > 0' nesplněn.
> Aborted (core dumped)
> Muzete mi nekdo napovedet, co je spatne? [mam RH 6.2+patche, WindowMaker]

Znamena to to, ze na radce 2162 v souboru image.c autori asi napsali neco
jako

assert (dstComponents > 0);

Tato konstrukce se typicky pouziva tam, kde chce programator zajistit, ze
to dale nebude pokracovat v pripade, ze by se vyskytovaly nejake "hodne
nestandardni" hodnoty (typicky by takove pripady vubec nemely nastavat).
Vzhledem k tomu, ze si autotools pri configure na nic nestezovali, tak
bych to prohlasil za bug a pokusil bych se ho reportovat (po procteni
devel konference, existuje-li, jestli uz se to neresilo).

--
JiKos.