jedna instance programu

kratochvil na dbsystem.com kratochvil na dbsystem.com
Pátek Říjen 18 16:26:28 CEST 2002

On Fri, Oct 18, 2002 at 04:07:48PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Otazka zni, co znamena "nebezi jedna z jeho instanci". Na danem
> pocitaci? Pod danym uzivatelem? Na danem displeji?

Na danem pocitaci. Jeto pomerne jednoducha konfiguracni utilitka pro
praci se siti. Umozni vybrat a nakonfigurovat sitove rozhrani. A to
potom nahodit nebo shodit. A v pripade ze ho uzivatel znova spusti je
zbytecne (ci spis nezadouci) aby se poustela nova instance. Navic to
pobezi na zarizeni na kterem zaroven nebude pracovat vice nez jeden
uzivatel. Takze myslim ze reseni kdy se ten dialog hodi pouze do popredi
je plne vyhovujici memu zameru.

> Pro pripad na jednom pocitaci pod jednim uzivatelem lze treba vyrobit
> v uzivatelove $HOME soubor a na ten posadit zamek. A do souboru napsat
> neco, co umozni nove instanci do te stare kopnout, napr. pid nebo jmeno
> displeje (a pak muzou komunikovat pres X).

Jo o souborovych zamcich jsem take premyslel, ale nenapadlo me jak resit
situaci kdy bude program nekorektne ukoncen. To s tim PIDem me (musim
priznat) nenapadlo i kdyz toto reseni znam.

Jak typicke clovek se zameri jednim smerem a hleda a hleda (v mem
pripade reseni s mutexem). A prehledne neco mnohem elegantnejsiho.

--
  KLoK