neco misto MS exchange

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Říjen 18 18:38:14 CEST 2002

On Fri, 18 Oct 2002 09:52:03 +0000 (UTC), Stanislav Fidrmuc wrote:

: O takovem systemu byla na teto konfere rec asi pred 2-3 mesici.

O takomto systeme sa tu diskutuje kazdy druhy tyzden :-)

: Jmenuje se phpgroupware a bezi na linuxu nad databazi MySQL nebo
: PostgreSQL.

Skusal som ho, ja osobne by som si nan aj bol schopny zvyknut,
ale nasadit to do firmy zvyknutej na pohodlie Outlooku
nepovazujem za mozne. To iste tvrdia nasi systemaci.

Momentalne mam dojem, ze cokolvek bez MAPI connectoru
nema nadej na vazne firemne nasadenie. Este par rokov bude
najrozsirenejsim firemnym klientom Outlook a pokial chce
linuxove riesenie prerazit na servery, bude sa musiet
bud prisposobit, alebo ponuknut klienta s rovnakou
funkcnostou a podobnym ovladanim.

Pocul som, ze nejaki klienti sa pre phpGroupware chystaju -
to by mohlo byt riesenie.

Zdravi
--
                                     Stano