IMAP s viacej ako jednou domenou

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Pátek Říjen 18 23:46:48 CEST 2002

On Fri, Oct 18, 2002 at 11:05:21PM +0200, Michal Kubecek wrote:
> N?jak mi nedo?lo, jak byste to cht?l ?e?it jinak. Jak jinak
> by m?l POP3 server poznat, zda se jedná o info na firma1.cz
> nebo info na firma2.cz, ne? bu? podle IP nebo podle p?ihla?ovacího
> jména?
Kedze som to predtym nerobil naivne som si myslel, ze klient este
posiela aj domenu, nejakym sposobom vyextrahovanu z emailovej adresy.
Nieco ako ked prevadzkujete virtualne domeny na httpd. Avsak teraz mi je
uz vsetko jasne a uz sa divim aj ja preco som sa to vlastne pytal :-)
Kazdopadne ste ma obidvaja nakopli spravnym smerom.

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: hanusiak na sozo.fns.uniba.sk