Tvorba distribuce Red Hat

Miloslav Trmac mitr na volny.cz
Sobota Říjen 19 12:18:38 CEST 2002

Dobry den,
On Sat, Oct 19, 2002 at 09:54:56AM +0200, Petr Soucek wrote:
> je nekde popsano, jak modifikovat distribuci Red Hat Linux 8.0, aby se
> rovnou instalovaly opravene balicky? Vim, ze jsem to nekdy v době Red Hat
> Linuxu 6.2 videl, ale uz si nemuzu vzpomenout kde.
>
> Zajimavé by mohlo byt i modifikovat anacondu nebo bootdisky, nevideli jste
> nejaky popis jak postupovat pri prekladu a sestaveni?
Oboje se dela vicemene stejnym postupem: vytvorite balicky a vygenerujete
nove image instalaciho programu/hdlist. To zarizuje buildinstall a dalsi
skripty v /usr/lib/anaconda-runtime. Pokud pridavate balicky,
budete je pravdepodobne muset pridat do comps.xml (z comps.rpm).
Jen dejte pozor na to, ze se nektere balicky/soubory berou z Vaseho
beziciho systemu (tj. po vytvoreni noveho RPM anacondy je treba je
nainstalovat).

Presnejsi informace naleznete v archivu anaconda-list na redhat.com
(https://listman.redhat.com).
	Mirek