RH8: Problem se zvukem a sensory

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Sobota Říjen 19 15:19:32 CEST 2002

Judy wrote:

>a lm_sensors:
>  zde jsem zadny poradny ( pro me to znamena cesky) navod nenasel, tak jsem si stahnul zdrojaky i2c a lm_sensors a "nejak" to nainstaloval, jenze mi sensors-detect nic nenasel.
>  Podotykam ze zakladni deska KT3 Ultra ma chipset VT8233A.

V Redhatu 8.0 již lm_sensors jsou, stačí nainstalovat
 lm_sensors-2.6.3-2.rpm
pak spustit sensor_detect, zajistit natáhnutí zjištěných modulů a je to.

Možná bude problém s i2c. Podpora by měla být již v jádře. Já jsem nic
takového neinstaloval.
Pokud jste to tam nějak dobastlil, kdo vi, kde to koliduje :-((

Mám KT3 ULTRA2 a senzory fungují na první pokus (zcela překvapivě :-)

výběr z lsmod:
w83781d                22224   0  (unused)
i2c-proc                9168   0  [w83781d]
i2c-isa                 1896   0  (unused)
i2c-core               19236   0  [w83781d i2c-proc i2c-isa]

Maros