Problémy s kompilací jádra

j.taimr j.taimr na chello.nl
Neděle Říjen 20 12:17:42 CEST 2002

Jirka Nemec wrote:

> rtctimer.c:70: parse error before "rtc_task"
>
> Je zpusob jak to obejit, aniž bych byl bez zvuku?

Narazil jsem na totéž; při srovnání separátní kompilace ALSY a ALSY,
zabudované do kernelového stromu jsem zjistil, že separátní ALSA má
CONFIG_SND_RTCTIMER undefined (a to právě proto, že nenašla uvedený
rtc_tsak) a konfigurace ALSY v kernelovém stromu RTC Timer support nabízí,
aniž by přítomnost rtc_task testovala. Pokud jsem použil RTC Timer support,
skončila kompilace s uvedenou chybou, rtc_task skutečně není nikde ve
zdrojácích definován. Takže jsem v menu zrušil volbu RTC Timer support pro
ALSU, kompilace proběhla bez problémů a zvuk taktéž bez problémů chodí.Mám
dojem, že ten rtc_task je nějaký artefakt z minula, nejsem si vědom, že by
se kdy vyskytl u kernelů řady 2.4...
Snad to pomůže.
--
Jan Taimr