Neustaly zapis na disk v Redhat Linuxu

Petr Hodan Petr.Hodan na admins.cz
Neděle Říjen 20 18:25:38 CEST 2002

Zdravim,

to jsem si myslel taky, ale pak sem si vsimnul, ze mi uplne ve stejnem
intervalu a uplne stejne chvili blika i LEDka a vypalovacky Teac :-) U
klasicke cd-romky to nepozoruju....
Pokud vypnu automount, prestane to...
Nehlede na to ze mi tahle blika i turbo ledka, kterou mam napojenou na
jinej pci radic, kde jsou pouze cd-romky. Ja bych to teda videl na
automount, co vy na to?

Petr