ruzna hesla podle toho odkud se hlasim?

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Pondělí Říjen 21 00:52:20 CEST 2002

BK> no, takhle me to taky napdalo, ale bohuzel to nejde. Obcas se
BK> potrebuju prihlasit z pocitace, na kterym nemam klice, cili musi
BK> byt mozne se pres ssh prihlasit s heslem, cili nemuzu nastavit
BK> kratky heslo a zakazat heslovej pristup z vnejsku...

No, napadlo mne dosti primitivni reseni - vytvorit jeden specielni
ucet s hodne dlouhym heslem, a z tech pocitacu kde nejsou hesla
povolit prihlaseni jenom na toto konto. (resp. na to konto s kratkym
heslem povolit prilogovani jenom pres klice, pokud to jde).

Nicmene mozna by nemylo na skodu vypalit si ty klice pro SSH na CD
velikosti vizitky, a nosit je sebou v penezence. Je to asi nejlepsi
reseni, protoze ani sebedelsi heslo nezabrani v jeho odchyceni.

Tomas