Evolution - prenos dat

Martin Bajer email na martinbajer.cz
Pondělí Říjen 21 07:35:52 CEST 2002

> zazálohovat si ~./evolution a potom použít Evolution-file->Import :O)))

dik vsem za tipy, provedl jsme to nakonec nasledovne:
1. tar czfv evolution_data-1.0.2.tar.gz /home/martin/evolution
2. "evolution_data-1.0.2.tar.gz" jsem vyzalohoval
3. v nove instalaci jsem zalohu rozbalil a nakopiroval na puvodni misto
pozn: import neni treba delat, verze 1.0.8 pracuje s daty z 1.0.2
okamzite

s pozdravem
Martin Bajer