djbdns

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Neděle Říjen 20 18:14:10 CEST 2002

Ondrej Sury wrote/napsal:
: Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz> writes:
:
: >> > Kdyz uz se tady tak bavite o tom dns, mel bych par otazek:
: >> >
: >> > 1) Povedlo se nekomu spustit dnscache nebo tinydns bez daemontools?
: >>
: >> V cem je problem?  supervise spousti pouze skript adresar/run, takze pokud
: >> to samy pustite rucne bude to fungovat uplne stejne.  Logovani bez
: >> multilogu jde udelat stejne snadno, proste ten stdout presmerujete nekam
: >> jinam.  Ale proc byste neco takoveho vlastne chtel delat?
: >
: > No pripada mi trochu zvlastni mit v systemu normalni procesy normalne
: > a dnscache nebo tinydns pres deaemontools, protoze potom budu mit
: > loogy na dvou mistech. A vsechno to pres daemontools mit spuseteno
: > nemuzu, protoze jednak nedonutim cron bezet v popredi a jednak
: > potrebuji logovat i prihlaseni. Napada vas nejaky jiny zpusob, jak z
: > toho ven? Kromne toho, ze pouziji bind?
:
: man logger ?

   A vtipným užitím loggeru je možné donutit všechny djb programy
logovat do standardního syslogu (což ale třeba v případě dnscache není
moc dobrý nápad. Zasviní vám to log nesmysly jedna radost...)

   Pokud má cron běžet v popředí, tak zkuste man fghack. (což není dobrý
nápad, ale je to možné použít :-)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>