NTFS a kernel 2.4.18

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pondělí Říjen 21 10:13:26 CEST 2002

On Mon, Oct 21, 2002 at 09:37:19AM +0200, Zbynek Houska wrote:
> Ono ani to cteni nefunguje! Pokud dam hypoteticke mount -t ntfs /dev/hda1
> /mnt/win tak mi to hodi hlasku, ze tento "fs" neni podporovan kernelem.
> Takze jsem zkousel rekompilaci, ale vse se nejak kouslo pri delani modulu, a
> to pri modulu pro fat. Takze asi rekompilovat znova...
>   Funguje nekomu cteni z ntfs pri prvni instalaci RH7.3 bez rekompilace
> kernelu?
> Zbynek

Například mně. Mám SuSE 8.0, jádro 2.4.18-4GB z distribuce. Kamarád mi
donesl HDD, že ho potřebuje vypálit, tak jsem ho připojil a přimountoval.
Divil jsem se, proč se připojuje RO a teprve pak jsem se dozvěděl, že je
ta partišna NTFS. Zkopírováno, vypáleno, bez problémů. Zapisovat jsem
samozřejmě nezkoušel.

Otázka sice zněla na RH7.3, ale předpokládám, že by jádra měla být alespoň
podobná, pokud je stejné číslo verze.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal