Instalace RH 8 Psyche z /dev/hda6

Vlastislav Sliz vlastislav.sliz na thun.cz
Pondělí Říjen 21 12:17:21 CEST 2002

 Zdravim.
 Asi jsem dle linux. terminologie BFU, s Linuxem mam jakes takes zkusenosti,
 ale chci se s nim naucit a resim doma pro me "tezky" problem.
 Mam nainstalovan RH 7.0 CZ a zakoupil jsem RH 8 Psyche.
 Pri instalaci RH 8 z CDROM jsem narazil pri bootovani na hlasku "/dev/hdc:
 lost interrupt"
 To asi znamena, ze jadro neni schopno detekovat mou CDROM (std. A-Open 52x
 IDE).
 Instalace nabehne do txt rezimu, ale objevi se pouze modry screen a vytuhne
 to. Po pulhodine, kdy se stridave deje neco s CDROM a HDD, se  objevi
hlaska
 pro kontrolu media, kterou preskocim a dale se nic nedeje.
 Pritom ostatni verze linuxu sly instalovat bez problemu (RH 7.0 CZ,
Mandrake  7.1)
 V README jsem se docetl o moznosti instalace z disku.
 Prekopiroval jsem tedy obsah adresaru RedHat ze vsech 3 CD do adresare
 /tmp/instimage a po startu instalace zadal parametr "askmethod" pro
 zadani zpusobu instalace.
 Pri pokusu nasmerovat instalaci do adresare s balicky, jsem obdrzel hlasku,
 ze zadany adresar neobsahuje obrazy inst. CD RH 8.
 Vyrobil jsem proto std. ISO obrazy inst. CD a nahral je do toho sameho
 adresare "/tmp/instimage"
 Obdrzim vsak tu samou hlasku.
 V archivu konference jsem popis tohoto problemu nenasel, potreboval bych
 zjistit, co delam blbe.

 Diky za postrceni

 VLasta

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.404 / Virová báze: 228 - datum vydání: 15.10.2002