Problem s RPM databazi - duplicitni zaznam o instalovanem balicku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Říjen 21 13:11:55 CEST 2002

On 21 Oct 2002, Michal Samek wrote:

> balicek jako nainstalovany, a to hned ctyrikrat (ten stejny !!!)
>
> Nejlepsi je na tom fakt, ze diky te duplicite to rpm odmita
> odinstalovat. Proste jmeno specifikuje vice balicku a basta. Coz chapu,
> ze.
>
> Nesetkali jste se s tim nekdo? Jak vubec muzou velci redhati sprasit tak
> zakladni vec? A jak to jde opravit, kdyz nepomohlo ani --rebuilddb?
> Mozna se to spravi upgradem na dalsi verzi toho baliku, ale stejne je to
> prasarna.

Kdyby Vam po --almatches to jeste selhalo treba na postun skriptu tak zkuste
i --noscripts - mne se takhle podarilo vymazat z rpm databaze (na disku uz
ty fajly nebyly) portmap na rh 8.0 :-)