Problem s RPM databazi - duplicitni zaznam o instalovanem balicku

Michal Samek webmaster na tony.cz
Pondělí Říjen 21 13:40:37 CEST 2002

On Po, 2002-10-21 at 13:05, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Ale jo...
>
> viz 'man rpm':
>
> --allmatches

Jo diky clovek se porad uci, ze... Kdyz si uvedomim, kolik mi ten switch
mohl usetrit prace, kdybych si ho vsiml driv.

Co mne ale zarazi, je otazka, zda to je reprodukovatelny bug rpm, nebo
red-carpetu (ktery zase ale zrejme pouziva rpmlib). Toto je prece
NAPROSTO ZASADNI, nepovolit duplicitni pridani stejneho id balicku.
Vzdyt to musi mit osetrene na 1 miste v kodu rpmlib. Ani se mi nezda, ze
by ten coredump v post-install skriptu mohl zpusobit rozjeti indexu db3
- je to prece oddeleny proces. A navic ma prece db3 transakce, pokud
toho teda rpmlib vyuziva. Jeste k tomu to sedi na ext3. Hardware taky
ok, memtest probeh nedavno. Kernel 2.4.18. Ledaze by to bylo nejake
zmrsene uz delsi dobu a na tom se to jen projevilo. Ach jo.

--
Michal Samek <webmaster na tony.cz>